HTML

Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.
Ezt a zenét ajánlom meghallgatásra képnézegetés közben.
Az oldal Mozilla Firefox alá optimalizált.

Címkék

50mm (2) 8ker (13) ablak (87) absztrakt (95) adria (18) ajtó (38) állat (60) állatok (1) almásfüzítő (4) alpok (4) analog (23) árnyék (9) ausztria (9) autó (12) badacsony (6) bakony (22) balaton (25) balaton felvidék (19) barlang (1) bogár (3) bokeh (5) borús (4) budapest (140) bulgária (36) buli (1) cash (1) cica (14) cmeha (2) csendélet (2) csepel (39) domb (3) dunazug (3) ég (73) égbolt (2) éjszaka (64) elhagyatott (14) elhagyott (7) ellenfény (40) ember (190) enteriőr (30) építkezés (8) épület (230) erdő (52) eső (7) étel (19) exteriőr (8) fa (60) fal (76) falu (4) feketefehér (188) fekete tenger (18) felhő (1) felhők (48) fény (108) férfi (4) film (23) fiú (5) folyó (39) fotós (1) gép (1) glamour (7) gömbpanoráma (3) görögország (5) gyár (2) győr (24) gyümölcs (2) hajnal (28) hajó (6) hal (3) ház (4) hegy (3) hegyvidék (8) helyi (1) híd (36) (46) hold (4) horvátország (30) hulladék (2) így látom én (1) ital (6) játék (1) jég (1) kék (8) kékóra (9) kémény (5) képek (1) keszthely (1) kőbánya (1) kőbánya budapest (26) kopott (30) kövek (1) közélet (1) közlemény (1) közösség (1) kritika (1) kutya (7) lámpa (9) lány (71) lépcső (8) macro (29) macskakő (16) madár (16) magyarorszag (244) magyarország (10) malom (1) mber (1) megmondás (1) mező (22) minimal (113) mittomén (112) money (1) monostori erőd (17) mosoly (18) müpa (12) napfelkelte (7) naplemente (31) napsütés (78) neobux (1) nessebar (3) (38) növény (99) nyár (14) ősz (33) panoráma (4) part (21) partyfotók (1) patak (5) paypal (1) pécs (3) pénz (1) php (1) piktorialista (31) pillango (1) polaroid (3) politika (1) portré (58) prága (13) programozás (1) ragyogás (1) relax (70) rendezvények (1) részlet (145) romos (79) rovar (7) rozsdás (1) sokoró (15) sport (7) szék (21) szél (1) szentendre (13) szépia (10) szerkezet (26) sziget (1) szigetköz (1) sziluett (24) színek (134) szuperzöld (47) táj (94) tárgy (113) tavasz (6) téglafal (9) tél (56) temető (12) tenger (44) természet (230) tükröződés (11) tűz (3) új magyar topográfia (23) ünnep (4) utca (1) utcakép (78) üveg (37) város (155) városi tájkép (15) vasút (2) vezeték (1) vihar (3) villamos (9) virág (62) visegrádi hg (6) víz (109) vonat (3) wc (2) web (1) web2.0 (1) weboldalak (1) zend framework (1) zenit (1) zöldség (1) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • tigger: @wbwbwbwb: köszi, igen szerintem megoldható. (2010.02.05. 10:44) #0888
  • wbwbwbwb: Hali Zs.! Gratulálok nagyon jók képeid. már tel.tem az ügyben . Kérdés lehet hogy lejössz fotózni... (2010.02.04. 23:27) #0888
  • Editthy: nagyon szépséges :) (2010.02.03. 19:21) #1036
  • Körticsek: Nagyon ötletes! :-) (2010.01.31. 09:29) #1011
  • Voxx: Na ez király! (2010.01.27. 05:28) #0984
  • Utolsó 20

Feedek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

#0042

2007.04.05. 19:45 tigger


11 komment

Címkék: budapest híd hajnal folyó

A bejegyzés trackback címe:

https://tigger.blog.hu/api/trackback/id/tr4955097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a fénytónus nekem annyira nem tetszik,de biztos van olyan napszak,amikor sokkal pozítivabb rálátást lehet elcsípni.
A hajnali fényeket és hangulatot akartam megörökíteni, amit csak a hajnali napszakban lehet ugyebár elcsípni :), ezért kérlek mint hajnali fotót nézd. Ettől függetlenül természetesen még lehet nem annyira tetszetős számodra, és el is fogadom a véleményed.
Kedves vagy,nem akartam megbántani fotos tevékenységed, de én inkább a du.,és az esti időszakot szeretem.Akár fotó,akár videófelvétel szempontjából.Én attól függetlenül nagyon is rajongok a természet fotózásért, nekem kamaszként annó az volt a vágyam,hogy valamilyen képesítést tudjak szerezni fényképészet,ill fotozás terén,mára csak álom maradt az egész,mert az élet másmerre vezette útjaimat.'93-ba voltam kint Németo.-ba, ott a türingiai erdőt gyakorlatilag majdnem végigjártuk,egy orosz gép volt a kezembe,a neve (szmena ezt most fonetikusan írtam le,mert oroszul nem igazán tudnám már leírni),de hidd el valami káprázatos képeket sikerült lencsvégre kapnom,és a mai napig is szívesen veszem a kezembe az albumot és nézegetem már már nosztalgikusan a képeket.:)
Dehogy bántottál meg, szívesen fogadom a véleményeket és a kritikákat is. Értem azt is, hogy jobban tetszenek a más napszakban készült fotók, ez esetben azonban én azért készítettem hajnalban, mert egy olyan témáról van szó, amiben már nehéz egy kicsit is egyedibbet alkotni, hiszen eléggé elcsépelt a lánchíd mint fotótéma. Viszont hajnali hangulatú fényekben még nem találkoztam vele, úgyhogy csak ennyi a történet :).

Van itt a blogomban szmenával készült fotóm (egy fekete-fehér) én még emlékszem hogy kell leírni: Cmeha :)) és ebből kiderült, hogy nekem is van ilyen gépe és meg is van még, és működik is :). De most egy Zenitbe tettem filet :).
...sajna,én a következő nyáron elhagytam Veresegyházán,akkor nagyon ki voltam borulva.:(
Olyan volt, mintha egy világ omlott volna össze bennem.De ez már rég volt!
Abba tudnál segíteni,mellyek azok a képek a blogodba amelyiket" ezzel" géppel készítettél?Vagy elég végignéznem a blogod,és egyből kiszúrom?:)
Persze, jobb oldalt a címkék között ha a "cmeha"-ra kattintasz, akkor behozza az összes azzal készült képet. De pillanatnyilag itt most csak 1 db van. De beillesztem a linket is hozzá: tigger.blog.hu/tags/cmeha
...köszi,közbe végig néztem a galériád, lenyűgöző dolgok örökítettél meg,méghozzá oly annyira,hogy amíg nézegettem, menet közbe ölembe ült a legkisebbik fiam,aki 2,5 éves és árgus szemekkel figyelte,a szebbnél szebb képeket,és olyan dolgokat felismert,és mondta nekem amire még álmomba se gondoltam volna,hogy felismerné.Klassz volt! :-)
:) Tényleg, hogyan találtál a blogomra? Csak kiváncsiságból kérdem.
Egyébként fotózni sosem késő! :) Azt mindig lehet :).
...linkek,galéria...stb.Annyira,azért nem méllyedhetek bele,hogy most neki vágjak a fotózáshoz,hisz előtte egy igen komoly tanfolyam szerű sulit is el kellene végezni,amit 2 gyerek mellett,szűkös anyagi hátérrel vajmi kevés előrelépést tudnék produkálni.Talán,ha nagyobbak lesznek,és eltudok menni dolgozni,valami JÓLFIZETŐS állásba,..............akkor veszek egy tuti
gépet,és egy egy kirándulás alkalmával sorra örökíthetnék meg jobbnál jobb képeket.

Túlon túl is romantikus alkat vagyok,és szeretem a naplementés képeket,mindegy hogy az városi,vagy a természetbe készült.....,persze a sajtófotózást is más szemszögből kell nézni,ehhez viszont nincs affinitásom.
Különben sem csípen "a frontvonalba vérbe nyomorba fagyva emberek"látványát,ez nem az én világom.


Apropó!Te a filmeket sajátmagad hívod elő,vagy viszed kidolgozásra.Na..., és szabad kíváncsiskodnom,milyen minőségű filmeket raksz be a gépeidbe?
Nem a galériám, hanem eleve a blogomhoz vagy hozzám hogyan jutottál el :)

Fotósuli nem szükséges a hobbifotózáshoz, én csak erre godnoltam, hogy az ember saját maga és környezete szórakoztatására fotózgasson. Ezt élvezni a legjobban.

Digitális fényképezőgépem van, így nem kell előhívnom a képeimet, illetve ehelyett számítógépen kell dolgozni vele, hogy elérjem a megfelelő minőséget. Csak kevés képem kerül papíros előhívásra, de most két képemet is előhívattam A4-esbe, hogy majd bekereteztessem és elvigyem egy galériába, hátha valaki megveszi :).
Úgyhogy nagy jártasságom nincs filmek terén, természetfotókhoz és portréhoz a Kodak Gold 200-at venném.
...kint vagy a tulipánnal a topik-ba,csak kíváncsiságból rádklikkeltem....,ha kíváncsiság nemhajtott volna,a mesém is tovább tartott volna........,na jó ez csak vicc volt!:)
Nekem nincs digitális fényképező gépem,de most bizonyítottad,milyen dolgokat lehet művelni ezzel a szerkezettel,úgyhogy lehet majd egyszer beruházok rá.A szívem vágya majd egyszer,egy teleobjektíves Nikon,vagy Canon,persze megelégednék ennek egy picit elavultabb változatával.Már tervbe vettem,hogy a nagyobbik fiam mikor 5 éves lesz róla,és öcsiről készítetek egy nagyméretű képet,amit,majd a gyerekszoba egyik falára felrakok,valami kékszínű képkeretbe,persze fából!:)
süti beállítások módosítása